subota, 19. svibnja 2012.

Dressing za salatu od posnog sira

Tražila sam nešto jednostavno  za pripremu što mogu koristiti kao međuobrok na poslu i što ne trebam podgrijavati. Također je uletilo još par zahtjeva: povrće i veći udio proteina. Idealna je naravno bila salata s nekim jačim umakom. Ideja za posni sir se sama nametnula, ali sam htjela nešto s malo masti tako da vrhnje nije dolazilo u obzir. Nakon pregledavanja recepata na internetu i traženja kvalitetnih namirnica koje zadovoljavaju moje zahtjeve složila sam no fat, low carb i high protein dressing za salatu. Ovdje je varijanta sa  svježim krastavcima, ali možete ju ukombinirati s čim god želite.

Vrijeme pripreme:

- 10 minuta

Sastojci:

100 g posnog sira (ja koristim Milbonu, blagog je okusa i dobre konzistencije, a odličnog sastava)
100 g kremastog sira (koristim Linessa krem sir koji jedini ima niski udio masnoće)
  50 g jogurta (također Linessa 0,1 % jogurt radi malog udjela masti i ugljikohidrata)
1/2  čajne žličice Vegete mediteran
   1  čajna žličica maslinovog ulja
   1  čajna žličica jabučnog octa
       malo češnjaka u prahu i usitnjenog vlasca

Priprema:

1. Sve sastojke ubaciti u mikser.


2. Miksati par minuta dok ne vidite da se dobro izmiješalo.


3. Ja sam koristila svježe krastavce, a prije sam smjesu ostavila u frižideru da se malo ohladi.


Količine mogu varirati, ali ovako je konzistencija dressinga ostala taman, ni pregusta ni prerijetka, i količinski zadovoljavajuća.

Nutritivne vrijednosti (za dressing, bez krastavaca):

Energetska vrijednost: 226,0 kcal
Bjelančevine: 25,4 g
Masti: 0,6 g
Ugljikohidrati: 10,3 g

3 komentara:

  1. Pozdrav,

    kad će novi recepti? :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krenule su vrućine i premalo kuhanja. Izbacim nešto još uskoro, a dalje nastavljamo nakon godišnjeg :D

      Izbriši
  2. može, super, hvala!

    OdgovoriIzbriši